Hoe kunnen wij u helpen?
Wilt u graag iets bestellen via onze webshop? Op deze pagina beantwoorden we al uw vragen over onze prijzen, bestellen, betalen, bezorgen, retourneren en veel meer. Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet ons te contacteren via het contactformulier. Wij helpen u graag verder!
Bestellen
Plaats uw gekozen product in uw digitaal winkelmandje. Daarna kan u nog verder winkelen en meer producten op dezelfde manier toevoegen, of uw bestelling afronden.
Annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet verwerkt is in ons magazijn. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Bestellingen kunnen helaas niet telefonisch of per e-mail geplaatst worden. U kan uw favoriete producten makkelijk via onze website bestellen.
Het kan tot 15 minuten duren voor u de orderbevestiging ontvangt. Mogelijk komt de e-mail in uw spamfilter terecht. Hou deze daarom voor de zekerheid ook in de gaten. Heeft u de bevestiging na 15 minuten nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om uw geplaatste bestelling te controleren.
Verzending & bezorging
De verzending binnen Nederland en België is gratis voor bestellingen vanaf 25 Euro.
Voor bestellingen lager dan 25 Euro bedragen de verzendkosten voor uw pakje 3 Euro.
Zodra een pakket naar een afhaalpunt wordt gebracht, kunnen wij dit niet meer aanpassen bij PostNL. U kan uw bestelling binnen de 7 dagen na levering ophalen in het afhaalpunt. Zo niet, wordt het pakket na 7 dagen naar ons geretourneerd.
Afhankelijk van de grootte en de inhoud van uw bestelling kiezen we voor een zending in een pakket of met brievenbuspost. Bij verzending ontvangt u een mail met verzendbevestiging. Schakelen we PostNL in voor het bezorgen uw pakje? Dan ontvangt u een e-mail met een track & trace-code om uw pakket te volgen.
Helaas kan dit niet. We zijn een webshop zonder fysieke winkels. U kan er wel voor kiezen om uw pakket op te halen bij uw dichtstbijzijnde PostNL-afhaallocatie.
Nederland: PostNL biedt het pakket 1 keer aan op het door u aangegeven adres. Bent u niet thuis? Dan laat PostNL een kaartje met een QR-code achter of ze sturen een e-mail. Op het kaartje of in de e-mail leest u waar u het pakket binnen de 7 dagen kunt ophalen. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons.
Buitenland: PostNL biedt het pakket 1 keer aan op het door u aangegeven adres. Bent u niet thuis? Dan wordt uw pakket naar een PostNL-afhaalpunt gebracht. Op het briefje dat de bezorger achterlaat, staat waar u het pakket binnen de 7 dagen kunt ophalen. U hebt 7 dagen de tijd om uw pakket op te halen bij het PostNL afhaalpunt. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons.
Betaling
Dat hangt af van de door u gekozen betaalmethode. Kiest u voor iDeal, creditcard of Bancontact/Mistercash? Dan zal u meteen na het plaatsen van de bestelling moeten betalen. Kiest u voor een overschrijving? Dan ontvangen we het tegoed graag binnen 7 dagen na bestelling op onze rekening.
Betalen kan op verschillende manieren: iDeal, creditcard, online banking of Bancontact/Mistercash. De betaling gebeurt in dit geval meteen na het plaatsen van uw bestelling. De verschillende betaalmogelijkheden zijn ook zichtbaar bij het betalen van uw winkelkar.
Kortingscodes
Jazeker. Koif heeft naast alle aanbiedingen zo nu en dan ook interessante kortingscodes. Per bestelling kunt u maximaal 1 code gebruiken. De codes gelden op de gehele order en geven dus ook extra korting bovenop lopende acties. Wilt u graag op de hoogte blijven van onze acties? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.
Retourneren
Jammer dat uw bestelling niet helemaal is wat u ervan verwacht had. Om artikelen te retourneren, volgt u deze stappen:
Controleer of de artikelen compleet (inclusief de originele verpakking), ongebruikt en onbeschadigd zijn. Hygiëneproducten met een verbroken verzegeling kunnen we helaas niet retour nemen.
Vul uw ordernummer en adres in en voeg het bij uw pakje toe.
Contacteer de klantenservice om een gratis retourlabel te ontvangen. Druk het retourlabel af en plak het op uw retourpakket.
Stuur de artikelen binnen 30 dagen kosteloos terug. Bewaar de bevestiging van inlevering bij het postkantoor en de track & trace-code goed.
Wij betalen het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
Wanneer wij uw retour verwerkt hebben, en u hebt hier bericht van gekregen, zal het door u betaalde bedrag binnen 2 werkdagen terug op uw rekening staan.
Helaas kunnen wij producten niet omruilen. U kan artikelen wel retourneren. In dat geval betalen we het aankoopbedrag terug wanneer we het product ongebruikt en ongeopend terug ontvangen.
Prijzen
Bij Koif werken we niet met een laagste-prijsgarantie. Onze focus ligt op het verlenen van service én advies over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn.
De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen. Dit komt doordat we rekening houden met verschillende factoren zoals de markt- en inkoopprijs.
Terugstortingen
Om uw geld terug te betalen, gebruiken we dezelfde betaalmethode waarmee u de order in eerste instantie betaald hebt.
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, storten wij het bedrag binnen 1 à 2 werkdagen terug.
Mogelijk is uw retourzending nog niet verwerkt of moet de bank de overschrijving nog uitvoeren. Wacht u al even op uw terugbetaling? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit voor u kunnen controleren.
Reparatie & garantie
Is uw bestelde artikel niet compleet, kapot of beschadigd? Werkt het niet goed? Wij helpen u graag verder:
Neem contact op met onze klantenservice. Vermeld uw ordernummer en wat er mis is met uw bestelling.
Na een korte analyse van het probleem maken wij een serviceverzoek aan.
U kunt het product vervolgens kosteloos naar onze reparatiedienst sturen. Onze klantenadviseurs bezorgen u graag het adres.
De afhandeling neemt gemiddeld 14 werkdagen in beslag.
Op alle producten die u bij Koif koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Wij kijken hierbij ook naar de economische levensduur van een product. Het ene product gaat namelijk langer mee dan het andere.
Staat uw vraag hier niet tussen?
Wilt u graag iets bestellen via onze webshop? Op deze pagina beantwoorden we al uw vragen over onze prijzen, bestellen, betalen, bezorgen, retourneren en veel meer.
Nieuwsbrief
Wilt u op de hoogte blijven van onze producten en promoties? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang onze nieuwste artikelen, aanbiedingen en acties als eerste in uw mailbox!